Ostoskori tuote - 0,00 €

Sinun ostoskorissasi ei ole tuotteita

Yhteensä: 0,00 €
img

EDULLINEN TOIMITUS

Toimitus 2-5 arkipäivässä

img

USEIN KYSYTTYÄ

Lue vastauksia kysymyksiin?

img

ARVOSTELUT

Palautetta asiakkailtamme

img

Klarna-sertifioitu

Osamaksu, 14 päivää lasku

Usein kysytyt kysymykset

K: Tein tilauksen, mutta en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Mistä se johtuu ja miten tilaus käsitellään?
V: Jos tilauksen tekemisen jälkeen kuvattiin tilauksen vastaanottamiseen liittyvä viesti, se käsitellään tavanomaisella tavalla. Tilausvahvistus on lähetetty automaattisesti sähköpostiisi. Jos et löydä sitä, katso roskapostiin tai roskakoriin, joskus Google määrittelee automaattisesti lähetetyt viestit roskapostiksi. Jos tilausvahvistusta ei löydy, ota yhteyttä meihin ja me ilmoitamme tilauksesi tilan.

K: Mitä tarkoittaa maininta T-Mobile, Vodafone, O2 tai Swisscom puhelimen nimessä? Tarkoittaako se, että puhelin on SIM-lukittu?
V: Nimet T-Mobile, Vodafone, O2, Swisscom tarkoittavat puhelinmerkkien jälleenmyyjää eikä mitään muuta. Kaikki myymämme puhelimet ovat SIM-vapaita.

K: Miksi sama puhelinmalli on myynnissä eri hinnoilla? Onko puhelimissa teknisiä eroja?
V: Kaikki hintamme perustuvat ostohintaan, mutta hankintahinnat saattavat hieman vaihdella. Kaikki samanmalliset puhelimet ovat teknisesti ja ulkomuodoltaan identtisiä.

K: Onko puhelimessa suomenkielinen valikko?
V: Kyllä, 80 % meidän puhelimissamme on valikko suomen kielellä sekä kaikilla Euroopan kielillä. Poikkeuksena on Xiaomi, HTC ja Peruspuhelimet(non-smart); joidenkin HTC-mallien kielivaihtoehdot ovat rajallisia. Valikon kielivaihtoehdot löytyvät jokaisen mallin teknisen kuvauksen tuotetietojen sivulta ja voidaan siitä halutessa tarkistaa: " Kielet: CZ, DK, DE, EE, GB, ES, FR, HR, IS, IT, LV, LT, HU, NL, NO, PL, PT, RO, SL, SK, SRB, FI, SE, TR, GR, BG, RU"

K: Miksi myymissänne Samsung TV-malleissa on (esim. malli UE55JS85"02") lisätunnus "02"? Eikö sen pitäisi olla ”05” kuten sivustollanne? Onko kyseessä rajallinen tuote-erä?
V: Tuotemallit "02" ja "05" ovat teknisesti ja ulkomuodoltaan 100 % identtisiä. 02-malli on tarkoitettu myytäväksi Baltian alueella, 05-malli taas Pohjoismaissa. Knaitek on balttilainen yritys, joten me myymme Baltiaan tarkoitettuja malleja. Näiden mallien ero on vain yhdessä tunnukseen painetussa numerossa.

K: Löytyvätkö televisioistanne suomenkielinen valikko ja tavanomaisen palvelut, mm. Arena yms....
V: KYLLÄ.

K: Mikä on Suomen osalta voimassa oleva takuuaika ja kuka hoitaa Suomessa takuuajan korjaukset?
V: Kaikkien tuotteidemme osalta on voimassa eurooppalainen virallinen 2 vuoden valmistajatakuu. Vain Blackberryn sekä Applen tuotteilla on yhden vuoden rajoitettu takuu. Lähimmän takuuajan huoltopalveluita tarjoavan huoltoliikkeen löytää tästä: http://www.knaitek.fi/laatutakuu
Jos paikallinen huoltoliike ei pysty korjaamaan laitetta, se on toimitettava meille. Me korjaamme sen tai vaihdamme uuteen ja lähetämme sen sinulle maksutta takaisin. Laitteen palautuskulut maksaa ostaja
.

K: Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?
V: Tuotteen osalta on voimassa 14 päivän palautus- tai vaihto-oikeus. Määräaika alkaa tuotteen ostopäivästä. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessa ja käyttämätön. Laitteen palautuskulut maksaa ostaja.

K: Palautetaanko tilatusta tuotteesta maksettu hinta?
V: Ostetun tuotteen voi palauttaa 14 päivän sisällä ja vaatia maksetun hinnan palauttamista. Tuote palautetaan lähetille. Tässä tapauksessa ei tarvitse maksaa palautuskuluja, muussa tapauksessa pitää tuote palauttaa omin kustannuksin. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessa ja käyttämätön.

K: Mikä on toimitusaika Suomeen?
V: Tuotteet toimitetaan asiakkaille yleensä 3-5 päivän sisällä. Sama tieto lukee myös jokaisessa tuote-esittelyssä: "Toimitusaika: 3-5 arkipäivää"

K: Voinko seurata tilaukseni toimitusta?
V: Lähetämme tilauksen lähettämisen jälkeen asiakkaan sähköpostiin toimitustiedot ja koodin lähetyksen seuraamiseen. Tämän koodin avulla voi seurata toimituksen etenemistä ja jättää sitä koskevia kysymyksiä:
http://www.dpd.com/tracking_fi
- http://www.postnord.fi  puh. 010 8048-48

K: Miksi tilaukseni on myöhässä ja voiko sen peruuttaa?
V: Jos tuotteen varastosaldo on pieni, esim. 1 – 5 kappaletta, emme voi varmistaa, että tuote on saatavilla tilauksen käsittelemisen päädyttyä ja on siirretty ”loppu varastosta” –tilaan. Tässä tapauksessa joudumme odottamaan uuden tuote-erän toimitusta. Jos tilauksesi on myöhästynyt jo 5 päivää, ota yhteyttä ja me selvitämme syyn tai peruutamme halutessasi tilauksen ja palautamme siitä maksetun hinnan. Viestissä tai puhelussa tulisi ilmoittaa tilausnumero.

K: Miksi maksettua rahaa ei ole vieläkään palautettu tililleni?
V: Knaitek ei palauta asiakkaiden maksuja suoraan, vaan tilausten maksuliikenne hoidetaan Klarna–maksujärjestelmän kautta. Kun tilaus peruutetaan, tieto siitä lähetetään automaattisesti Klarnaan tilausmaksun palauttamiseen. Klarna hoitaa palautusmaksut normaalisti 5 arkipäivän sisällä. Maksuasioista koskevat kysymykset voi lähettää suoraan Klarnaan: www.klarna.fi

K: Laitoin tuotteet ostoskoriin, mutta tilauksen laatiminen epäonnistui.
V: Alla olevassa kuvassa on selostettu kaikki tilauksen laatimisen ja lähettämisen vaiheet: