0,00 €

img

EDULLINEN TOIMITUS

Toimitus 2-5 arkipäivässä

img

USEIN KYSYTTYÄ

Lue vastauksia kysymyksiin?

img

ARVOSTELUT

Palautetta asiakkailtamme

img

Klarna-sertifioitu

Osamaksu, 14 päivää lasku

Laatutakuu ja palauttaminen

1. TAKUUAIKA

1.1. Kaikki myynnissä olevat tuotteet on tarkoitettu käytettäviksi Euroopan talousalueella, joten kaikkiin tuotteisiin laajenevat valmistajan määrittelemät takuuehdot ja määräajat.
1.2 Tuotteen Klarna lasku on samalla sen takuutodistus. Laitteen palautuskulut maksaa ostaja.

2. TAKUUN TOTEUTTAMINEN

2.1. Takuuajan korjauksia tehdään valmistajan valtuuttamassa huoltoyhtiössä. Jos valtuutettuja huoltoyhtiötä ei ole nimetty, suoritetaan takuuajan korjauksen valmistajan tehtaalla.
2.2.Takuuajan korjaukseen palautettuun tuotteeseen on liitettävä teknisen ongelman lyhyt kuvaus (milloin ongelma ilmeni, miten ongelma ilmeni jne.).
2.3.Asiakkaan on toimitettava viallinen tai takuuajan korjausta tarvitseva laite kyseisen valmistajan valtuuttamaan huoltokeskukseen (laitteen palautuskulut maksaa ostaja):
-  Viihde-elektroniikka, Tietokoneet: InfoCare Oy 
-  Puhelimet ja Tabletit:

                    Sony   


2.4 Jos laitteen korjaaminen takuuaikana on mahdotonta ja sen valmistus on päättynyt, valmistaja tai maahantuoja vaihtaa laitteen takuuehtojen puitteissa samanarvoiseen tai parempaan. Jos vaihtaminen ei ole mahdollista, ostohinta palautetaan.

2.5 "Non-Eu" -puhelimilla ei ole takuita. Myyjä ei kata korjauskustannuksia.

3. PALAUTTAMINEN

3.1. Yksityisellä kuluttajalla on oikeus palauttaa tai vaihdattaa kaupasta ostamasta tuotteet 14 päivän sisällä. Kuluttaja voi yleensä avata pakkauksen tarkastaakseen tavaran ominaisuudet ja toimivuuden. Kuluttajan on pidettävä vastaanottamaansa tavara olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä, jotta hänellä on oikeus peruuttamistilanteessa saada maksamansa summa kokonaan takaisin. Jos kuluttaja ottaa tavaran käyttöönsä, hän vastaa tavaran arvon 20-30% alenemisesta (linkki). Asiakkaan aiheuttamien mekaanisten vahinkojen vuoksi voimme pyytää korvausta jopa 100% tuotteen kustannuksista, riippuen laitteen todellisista olosuhteista. Vastaanottaja sakotetaan lähetyskulut, jos hän hylkää vastaanottopaketin. Laitteen palautuskulut maksaa ostaja. Toimitusosoite: Knaitek OÜ, Sõpruse  pst 145, Tallinn, Estonia, 13417; puh. +372 5017568. Suosittelemme Posti.fi 
Hakemus Palautettaessa

3.3. Reklamaation toimittamisen määräaika alkaa tuotteen asiakkaalle toimittamisen hetkenä laaditussa rahtikirjassa ilmoitetusta päivämäärästä.


4. TAVARAN KORJAAMINEN TAI VAIHTO (linkki)

4.1 Virheen ensisijainen oikaisukeino on korjaus. Jos korjaaminen on mahdotonta tai se aiheuttaa kohtuuttomia kustannuksia, tavaran voi vaihtaa virheettömään. Yrityksellä on oikeus korjata vika, jos se tarjoutuu viipymättä ostajan ilmoitettua virheestä vian korjaamaan ja korjaaminen tapahtuu kohtuullisessa ajassa, alentamatta tavaran arvoa ja aiheuttamatta ostajalle huomattavaa haittaa. Kuluttajalla on oikeus kieltäytyä hyväksymästä tavaran korjaamista, jos siitä aiheutuisi merkittävää haittaa tai tavaran arvon alenemista tai vaaraa siitä, että kuluttajalle aiheutuneet kustannukset jäävät korvaamatta.
4.2 Tavaran voi vaihtaa, jos korjaaminen on mahdotonta tai aiheuttaa kohtuuttomia kustannuksia. Jos takuu on voimassa, takuuaika ei vaihtamisen takia pitene vaan alkuperäinen takuu pysyy voimassa. Vaihdossa annettavan tavaran on oltava hintatasoltaan ja laadultaan vioittuneen tasoinen ja täytettävä kriteerit, joilla kuluttaja on alkuperäisen tavaran hankkinut. Yritys voi kieltäytyä vastaavan virheettömän tavaran toimittamisesta, jos se aiheuttaa kohtuuttomia kustannuksia, esimerkiksi silloin kun tavara on mittatilaustuote tai tavaran valmistus on lopetettu. Jos korjaaminen tai tavaran vaihtaminen ei onnistu, virhe voidaan hyvittää hinnanalennuksella tai kauppa voidaan purkaa. Hyvitykseksi ei tarvitse hyväksyä liikkeen lahjakorttia tai muuta tuotetta kauppahinnan palautuksen sijasta. Kuluttajalla on myös oikeus korvaukseen vahingosta, jonka tavaran virhe on aiheuttanut.

5. KAUPPAHINNAN PIDÄTYS (linkki)

5.1 Jos kuluttaja ei ole maksanut kauppahintaa kokonaan, hänellä on oikeus pidättää kauppahinnasta virhettä vastaavan osa kunnes virhe on korjattu tai muuten hyvitetty. Muu osa kauppahinnasta on kuitenkin maksettava sopimuksen mukaisesti.